Maxtor Basics Personal Storage 3200 (500GB/USB2.0)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Maxtor Basics Personal Storage 3200 (500GB/USB2.0) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Dairybeat 17-01-2008

Dit is een sober ogende hard disk met een goedkoop en matig passend voetje.
Het is toch vreemd dat er geen aan/uit knop op zit.
Aan de plus kant echter, het is neerzetten, aansluiten en klaar voor gebruik. De werking van de hard disk hoor je, maar is niet storend en verder werkt die perfect.

Footy26 03-10-2007

Externe harddisk zojuist aangeschaft en aangesloten.
Harddisk is heel stil en snel!
Er zit geen aan- en uitknop op, maar daar zat net het probleem met mijn vorige harddisk. Dus de stekker eruit trekken en hij is uit. Werkt prima!

Mr Jerry 12-09-2007

Het klopt inderdaat dat je maar 465 GB over houd.
Mischien heeft een x formateren wel nut?
ik heb nog geen tijd gehad om dat uit te proberen.

Verder is het een top ding !!
- Snel
- plug and play klopt 100 %
- heel erg stil

Sander4 10-07-2007

Ik heb de externe hardeschijf ook gekocht!

De externe hardeschijf houd 465GB over en is heel snel en stil.
Er zit GEEN aan en uit knop op maar na 10 tot 15 minuten niet gebruiken gaat hij vanzelf op stanby en brand er alleen een groen lampje.
Plug and Play klopt ook 100%.

Een top hardeschijf, voor mij een 10 waard!

Marcel Moller 07-07-2007

Externe schijf zojuist aangeschaft. Aangesloten (Windows Vista Premium) en zonder problemen een back up gemaakt!

Schijf is heel stil!

markske 20-06-2007

Geen problemen. Werkt prima en is geruisloos. Overzetten van data gebeurt vlot. Weinig uitleg in handleiding maar de installatie gebeurde zonder problemen.

JGouw 27-05-2007

Aangekocht om gegevens van andere computers te kunnen backuppen. In mijn geval staat de maxtor dus af en toe aan. Aangezien er geen aan en uitknop op het apparaat zit een kwestie van de stroom eraf halen, zodra de harde schijf niet meer draait. Niet dat ik ervaring heb met andere andere externe schijven, maar de harde schijf resoneert via het voetje op harde tafeloppervlakken = storend. Door het voetje op rubber te plaatsen is dat opgelost. De harde schijf zelf maakt geen storend geluid.
De bijgeleverde gebruiksaanwijzing is beperkt en veiligheidshalve heb ik eerst gezocht op internet of de schijf nog geformateerd moest worden..... Dit bleek niet nodig. Aansluiten is kwestie van stroom erop en usb aansluiten en Windows XP pakt hem automatisch op. De harde schijf is standaard geformateerd in NTFS en houdt van de 500 gb netto 465 gb over.
Overdrachtsnelheid bedraagt circa 23 mb/sec via usb. (150 gb in circa 100 min).